Pages

4/02/2011

Senyum Kambing

Melayu Paling Ramai Berpendapatan Bawah RM1000

Hidup dalam keadaan pendapatan yang sedikit, tidak mencukupi dalam situasi dimana semua barangan meningkat mahal harganya dan setelah baru-baru ini diumumkan kenaikan harga petrol dan diesel yang menyebabkan kesan kenaikan secara tidak langsung kepada kenaikan barang-barang perlu yang lain. Seorang ketua keluarga yang medapat gaji kurang dari RM1000 dan hidup dalam "defisit" memang menyukarkan ditambah mempunyai tanggug jawab yang besar menyara isteri dan anak-anak yang ramai dan perlu kepada perbelanjaan dan kos sara hidup yang tinggi.

Pendapatan anda tidak mencukupi dan anda ingin menjana pendapatan pasif secara sepenuh masa atau sambilan.? Atau pendapatan anda sudah mencukupi tetapi tiada wang simpanan semasa kecemasan atau tiada tabungan pendidikan untuk anak-anak.

Menghilangkan belenggu hutang dan hidup senang, kaya dan berjaya atau sekurang-kurangnya hidup selesa dan mencukupi tanpa meminta-minta belas ehsan orang lain.?

Anda tidak perlu khuatir dan risau lagi...!!!

InsyaAllah, kami mencari pengedar dan Stokis untuk mengedarkan produk-produk berasaskan susu kambing dari Syarikat HR Marketing Sdn. Bhd. yang sangat berpotensi dan boleh memberikan anda pulangan bonus yang lumayan, 100% milikan bumiputera muslim yang mempunyai kilang sendiri bertaraf GMP. Produk juga mempunyai pelindungan liabiliti insuran bernilai RM3.5 juta. Anda juga akan mendapat untung runcit sehingga 30%, bonus-bonus yang lumayan, insentif yang menarik, khairat kematian dan faedah-faedah lain.

Antara barisan produk-produk yang sedang "meletop" di pasaran adalah produk makanan tambahan untuk kesihatan seperti susu kambing HiGoat, produk penjagaan rambut, produk penjagaan kulit, produk penjagaan intensif, produk penjagaan badan dan produk kosmetik yang bermutu tinggi, bersih suci dan halal yang kini mendapat sambutan hebat dari pengguna.

Jadilah antara orang yang terawal mendaftar sebagai pengedar, stokis dan usahawan kami yang berjaya. Jangan tunggu lagi kerana peluang ini perlu anda rebut sebelum orang lain terlebih dahulu menjadi kaya dan berjaya.

Daftar segera di sini, modal hanya serendah RM50 SAHAJA dan anda akan diberikan satu laman web Autodownline PERCUMA untuk anda mempromosi secara ONLINE. InsyaAllah kami akan membantu anda dan membimbing anda sehingga berjaya. Kejayaan anda, anda tentukan sendiri. Berubahlah dan bertindaklah SEKARANG demi orang yang tersayang.!!!

*Nota: Kajian melaporkan bahawa keluarga yang tinggal di Kuala Lumpur yang menerima gaji kurang dari RM3000 seisi keluarga dikategorikan sebagai miskin.

"Pada Sunnah Ada Keberkatan."

0 Komentar:

Post a Comment

Promosi Keahlian:

Semenanjung Malaysia:
1a. Pakej Keahlian Biasa (A) - RM50 + RM9 (Kos Penghantaran)
1b. Pakej Keahlian Biasa (B) - RM50 + RM9 (Kos Penghantaran)
2a. Pakej Keahlian Higoat - RM230 + RM12 (Kos Penghantaran)
2b. Pakej Keahlian Keluarga Sihat - RM230 + RM12 (Kos Penghantaran)
3. Pakej Stokis >RM3000 atau >1500PV

Sabah dan Sarawak:
1a. Pakej Keahlian Biasa - RM60 + RM12 (Kos Penghantaran)
1b. Pakej Keahlian Biasa (B) - RM50 + RM12 (Kos Penghantaran)
2a. Pakej Keahlian Higoat - RM265 + RM22 (Kos Penghantaran)
2b. Pakej Keahlian Keluarga Sihat - RM265 + RM22 (Kos Penghantaran)
3. Pakej Stokis >RM3000 atau >1800PV
 

Pos Terkini

HRGroup2u.net's Fan Box

Usrah Agro Farm Enterprise (SA0109193-T) Copyright © 2009

This Blog is Best Viewed with IE 1024 by 768 pixels. Mozilla Firefox is Not Supported at the moment.

Penafian:
Ini adalah blog peribadi atau blog usahawan "HRGroup2u.Net". Tiada kaitan dengan Syarikat MLM yang disertai. Untuk pertanyaan dan keterangan lanjut mengenai produk, sila hubungi HR Marketing Sdn. Bhd. di talian 04-7711448 atau layari laman web rasmi www.hrgroup2u.com.