Pages

10/05/2009

Anda Adalah Apa Yang Anda Fikirkan!

ANDA ADALAH APA YANG ANDA FIKIRKAN

Tahniah kerana anda telah mendaftar dengan kami di www.HRGroup2u.Net. "Anda adalah apa yang anda fikirkan".

Perpatah Cina Kuno ada mengatakan, "Sesuatu Perjalanan Yang Jauh Itu Bermula Dengan Langkah Yang Pertama". Anda bijak dan bertuah kerana telah memulakan langkah yang pertama dengan mendaftar dengan www.HRGroup2u.Net dan menjadi sebahagian dari keluarga kami sebagai usahawan MLM HR, tetapi apa yang penting adalah tindakan anda yang seterusnya.

PROFESIONAL, SERIUS DAN FOKUS

Mungkin ungkapan saya ini akan menyinggung sesetengah individu tetapi percayalah bahawa untuk berjaya sebagai usahawan MLM, seseorang mestilah serius dan fokus kepada apa yang mereka lakukan. MLM adalah suatu kerjaya professional. Oleh itu, ia seharusnya dikerjakan secara profesional agar dapat memperolehi hasil yang maksimum.

MLM merujuk kepada:

M - MANAGEMENT
L - LEADERSHIP
M - MULTIPLY

MLM bukan sekadar masuk menjadi ahli kemudian mengajak orang lain seramai mungkin dan beranggapan akan mendapat bonus yang besar. MLM adalah PROSES MENGGERAKKAN PRODUK SECARA BERSAMA daripada syarikat kepada pengguna melalui pembelian dan penjualan produk.

SAYA BERJAYA DAN BAHAGIA DENGAN KERJAYA SAYA SEKARANG! SAYA TAK PERLUKAN MLM!

Pesoalannya, berapa ramai orang yang anda telah bantu sehingga BERJAYA? Adakah kerjaya anda sekarang dapat memberikan ruang dan peluang kepada orang lain berjaya bersama anda? Kami di www.HRGroup2u.net mengamalkan konsep BANTU-DI-BANTU dan kami memberikan PELUANG BERJAYA yang sama kepada anda dan ORANG LAIN. Anda tidak perlu tinggalkan kerjaya anda sekarang bahkan kerjaya anda sekarang dapat membantu dan menjadi platform untuk anda menjadi usahawan MLM yang LEBIH BERJAYA. BERJAYA MEMBANTU ORANG LAIN samada dengan MENAJA mereka menjadi usahawan MLM yang berjaya atau MENGENALKAN PRODUK HR yang baik untuk KESIHATAN mereka.

Fikirkan...
dengan KERJA LAMA anda
dengan PEMIKIRAN LAMA anda
dengan KEPERCAYAAN LAMA anda
dengan PILIHAN LAMA anda
dengan SIKAP LAMA anda
atau INGIN BERUBAH SEKARANG?

BERTINDAKLAH HARI INI JUGA DAN INGATLAH, YANG PALING PENTING IALAH APA TINDAKAN ANDA!

Apa saja matlamat dan impian mengenai Bisnes MLM anda, kami mahu anda tahu yang kami di sini membantu anda untuk menjadikan matlamat dan impian anda menjadi kenyataan. Sekiranya anda berjaya, kami pun sama berjaya seperti anda kerana kami juga menjayakan Bisnes MLM seperti anda.

Marilah kita sama-sama jadikannya suatu KENYATAAN.

BELUM MENDAFTAR... BERMINAT, TETAPI RAGU-RAGU DAN SAYANG KEPADA MODAL SEBANYAK RM220?

Kami tidak ada RUANG untuk mereka yang mendaftar secara PERCUMA tetapi TIDAK membuat PENGAKTIFAN keahlian kerana kami ingin memberikan PELUANG kepada mereka yang ingin berjaya sahaja. Oleh itu, UPGRADE keahlian anda sekarang dengan memilih pakej, membuat pembayaran dan mula mempromosi HARI INI!.

BEKERJA DENGAN BIJAK, BUKAN BEKERJA KERAS!

Percaya pada DIRI dan bekerja dengan BIJAK. Tetapkan matlamat dan bekerja secara profesional. Kami telah sediakan anda satu SISTEM AUTODOWNLINE di www.HRGroup2u.Net yang sistematik untuk anda berjaya. Kami tidak sediakannya secara percuma dan sia-sia kerana kami yakin ianya dapat membantu anda. Gunakan sebaik mungkin bahan-bahan tersedia ada supaya perniagaan anda bertambah maju dan dapat diduplikasikan.

KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI! INSYAALLAH.

Ikhlas,
Mahfuz Hj. Jaffar

0 Komentar:

Post a Comment

Promosi Keahlian:

Semenanjung Malaysia:
1a. Pakej Keahlian Biasa (A) - RM50 + RM9 (Kos Penghantaran)
1b. Pakej Keahlian Biasa (B) - RM50 + RM9 (Kos Penghantaran)
2a. Pakej Keahlian Higoat - RM230 + RM12 (Kos Penghantaran)
2b. Pakej Keahlian Keluarga Sihat - RM230 + RM12 (Kos Penghantaran)
3. Pakej Stokis >RM3000 atau >1500PV

Sabah dan Sarawak:
1a. Pakej Keahlian Biasa - RM60 + RM12 (Kos Penghantaran)
1b. Pakej Keahlian Biasa (B) - RM50 + RM12 (Kos Penghantaran)
2a. Pakej Keahlian Higoat - RM265 + RM22 (Kos Penghantaran)
2b. Pakej Keahlian Keluarga Sihat - RM265 + RM22 (Kos Penghantaran)
3. Pakej Stokis >RM3000 atau >1800PV
 

Pos Terkini

HRGroup2u.net's Fan Box

Usrah Agro Farm Enterprise (SA0109193-T) Copyright © 2009

This Blog is Best Viewed with IE 1024 by 768 pixels. Mozilla Firefox is Not Supported at the moment.

Penafian:
Ini adalah blog peribadi atau blog usahawan "HRGroup2u.Net". Tiada kaitan dengan Syarikat MLM yang disertai. Untuk pertanyaan dan keterangan lanjut mengenai produk, sila hubungi HR Marketing Sdn. Bhd. di talian 04-7711448 atau layari laman web rasmi www.hrgroup2u.com.